Knygos

knygos

Knygos

Nėra dienos, kai aš nepaimčiau knygos į rankas. Skaitau viską iš eilės, o neseniai dar atradau ir interneto platybes, kuriose knygų tikrai net daugiau, nei man reikia ar galima skaityti. Na, nemanykite, kad neturiu gyvenimo, tiesiog kiekvieną laisvą minutę praleidžiu perskaitydama bent viena puslapį. Labai gera treniruotė smegenims. Mano geriausios knygos net turi savo atskira lentyna namuose. Ten jos gražiai surikiuotos ir labai pagerbtos, nes dažnai vartomos ir skaitomos. Na, bet dabar po truputį pereinu ir prie elektroninių paslaugų, tad vis dažniau mano kompiuterį ir telefoną pasiekia knygos pdf formatu. Būna ir visokiu kitokiausių formatų, bet man šitas patogiausias.

Tai labai geras būdas skaityti. Labai patogu, nes nereikia nešiotis dideliu įrenginiu, dažniausiai skaitau knygas savo telefone. Smagiausia, aišku, būna, kai paveiksliukų daug. Būna įvairios knygos internetu nemokamai, galima parsisiųst. Tuomet daug ir apie visokius naujus autorius sužinai, kurie dar tik pradeda savo karjerą. Matyt, jauniems autoriams reikėtu net kokį savo puslapį susikurti ir leisti bent dalis savo knygos skaityti, gal taip ir leidyklos daugiau jų kūrinių pradėtu leisti. Knygos internete visuomet yra geras pasirinkimas, nes aš palaikau laisvą dalinimąsi idėjomis ir kūrybine medžiaga. Be to, tai priduoda daug populiarumo autoriui, daugiau žmonių apie jį sužino.

Knygos internetu taip pat labai naudingos, kai ieškai visokiu gyvenimiškų patarimų. Va, neseniai mano draugai, susilaukę vaikelio, ieškojo knygos apie vaiku auklejima. Ir rado ne viena gera knyga, kuri jiems labai pravertė. Internete taip pat daug literatūros mamoms, taip pat net vaikų psichologijos. Greitai bus vaiko gimtadienis, manau, tikrai turėčiau ir aš ką nors padovanoti, visgi draugas esu, tai manau, reiks eiti ieškoti knygos vaikams. Tikriausiai pasakos dar per anksti, tai reikės surasti kokia su minkštais žaisliukais viduje, kad galėtų ir pagraužti. O vaikai netrunka užaugti, tai galiu jau dabar imti žiūrėti ir kokios knygos paaugliams. Beje, šios dar labai dažnai ir man patinka, nėra gi labai kvailos, tik kai kurios juokingos, bet yra ir tikrai labai rimtų.

O kai norisi kokios gražios knygos, bet su mažai skaitymo, visuomet irgi yra ką pasirinkti. Pavyzdžiui, mane labai žavi visokie fotografijos albumai. Jų temos gali buti pačios įvairiausios. Pavyzdžiui, knygos apie lietuva. Nu fantastiška tiek dovana, tiek pačiam nusipirkti ar parsisiųsti labai smagu. Čia gi taip gražu, o fotografai dar geriau perteikia nuostabią gamtos atmosferą. Yra kažkokia knyga, kurioj nuotraukos darytos iš lėktuvo, labai norėčiau sužinoti, kur ieškoti šios knygos internetu. Užsieniečiams daugiau reikia tokias knygas rodyti, tuomet ir turizmas suklestėtų, šalis taptų populiaresne ir daugiau žmonių apie mus sužinotų.

Kai man norisi pasiskaityti kitomis kalbomis ar susirasti kokiu geru užsienio leidinių, aš visuomet einu į google knygos. Ten labai paprasta sistema, greitai suranda ir turi labai dideli rezervą visokių leidinių. Realiai tikiu, kad ten galima rasti visokio plauko informacijos, gal net kartais ir ne visai patikimos. Kažkada skaičiau, kad knygos ten dabar sudėtos su autorių leidimais, nors anksčiau darbuotojai tiesiog nuskanavo ir sudėjo į internetą viska. Na, kaip ir sakiau, gi laisvas dalinimasis. Be to, kai ieškai iš kokios knygos citatos, žymiai paprasčiau yra ta susirasti internete. Man dažniausiai to prireikia per visokias šventes, labai smagu surasti draugams kokia labai taiklią citatą.

